میز بردینگ برای راه اندازی فست فود
نوشته شده توسط : pari

میز بردینگ برای راه اندازی فست فود، تجهیزات فست فود یکی از مهم ترین نکاتی است که باید توجه ویژه ای به آن داشت زمانی که می خواهیم یک فست فود را راه اندازی کنیم.

میز بردینگ یکی از تجهیزات آماده سازی فست فودها است که از این دستگاه برای آماده سازی غذاهای سوخاری استفاده می شود و طعم های مختلف و ادویه ها در روی این میز به غذا زده می شوند.


عملکرد میز بردینگ

بردینگ یا پودرزن از تجهیزات آماده سازی مرغ سوخاری می باشد که مجهز به یک برس می باشد که ادویه ها را به هم میزند و گلوله های خمیر اضافی را الک می کند، این دستگاه در سراسر دنیا در فست فودهای متفاوت استفاده می شود. برس چرخشی کار الک را انجام میدهد و بدون هیچ لرزشی کار می کند و تمامی ترکیبات قبل از اینکه از صفحه الک بگذرند، کاملا با هم مخلوط می شوند و در هنگام ترکیب قادر به جدا کردن ضایعات پودر می باشد. موهای نایلونی برس به صورت مارپیچ پیکربندی شده اند تا در هنگام چرخش تمامی گلوله های خمیر ناخواسته را از درون پودر جدا و به داخل ظرف زباله بریزند.


کاتر مرغ

ابزاری برای برش مرغ است که دارای تیغه ای دایره شکل است که به یک اهرمی که به موتور وصل است متصل می شود که با قرار دادن مرغ در مقابل تیغه به راحتی آن را برش می دهد. کاتر مرغ همانقدر که راحت است بسیار خطرناک می باشد و کارگر وقتی با سرعت بالا شروع به کات کردن مرغ می کند باعث می شود دقت عمل آن پایین بیاید و هر لحظه ممکن است همراه کات کردن تکه های مرغ انگشت خود را هم در معرض این تیغ برنده قرار دهد و انگشت خود را قطع کند. برش مرغ به صورت دستی زمان زیادی طول می کشد و نیروی انسانی را درگیر می کند ولی ارزشش بالاتر از زمانی است که کارگر شما در حین انجام کار انگشت خود را قطع کند پس، با تهیه یک میز کاملا استاندارد و چاقوهای بسیار تیز تا حد بسیار زیادی می توانید شرایط کار را برای کارگر خود راحت کنید.


نتیجه گیری


با توجه به شیوه زندگی مردم کسب و کار فست فود به یکی از مشاغل جذاب و پر درآمد تبدیل شده است و کل فرآیند راه اندازی فست فود باید از قوانین خاص و استاندارد پیروی کند.

 برای ادامه مطالب کلیک کنید . 




:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: